Merhabalar, kozmetik olarak 0'a yakın olan bayandan tertemiz bir iphone 13 pro max 256 cihazımız var, ciddi anlamda çok temizdir sürekli kılıf ve ekran koruma ile kullanıldı. Sadece kutusunu bulamıyoruz garanti vs. bitmişti zaten. Kaça gider bu cihaz? Pil ömrü %72 civarındaydı galiba. Yurtiçi cihazdır.
Kozmetik olarak 0 derken en kötü halde mi?