mtlaktrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
notere falan hiç gidipte ihtar falan çekmedik direk idare mahkemesine dava açtık onu da niyetimizi anlamadılar biz anlatamadık be kaybettik zaten
Sevgili hocam geç değil ihtarları çekmediğiniz için sözleşmenizi ve ödemelerinizi ihtarlarınızı bildirilmediği için takipsizlik verilmiştir. Bu sebebten güvenilir bir avukat ile bu stresinizden kurtulabilirsiniz