Oyyy oyy bir de kuzenimdeyim uyuyamam artık düşüncelerle
Benim çok içler acısı ya, benden 4 yaş büyük çocukluk arkadaşımdan hoşlanıyordum (1999'lu). İlk de arkadaş gibiydik sonra motorla gezmeye çıktık falan ben hoşlanmaya başladım.
Durum platonik değildi ama benimle manitam, kız arkadaşım gibi geziyordu yiyorduk içiyorduk gezip eğleniyorduk ama arkadaştık, yakınlaşma da oluyordu falan.
Neyse git gelleri oluyordu en son bitti, yazmıyorum ama sürekli aklıma geliyor...
Ne zaman adını duysam bir hüzünlenirim...
Olaylar kısa değil bu kadar ama ben 2 seneyi bu kadar kısaltabildim.