mcreativee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek müşteriden tahsil ettik otomatik düşüyor mu tam olarak göremedim ya da atlıyorum
otomatik düşmesi gerekiyor eğer hata olduğunu düşünüyorsanız ss iletin bakayım