Konu
Sanalika Yaptım :)
20-02-2026, 19:23:07
#8
obisa
Ajiba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bazen basit en güzelidir, geliştirmeni öneririm
başarılar, eline sağlık
Teşekkürler iyi forumlar 🙏🏻