Konu
Projemizde Görsel İyileştirmelere Devam Sizce Nasıl? (R10+)
20-02-2026, 10:54:36
#1
bycaos
Yazılım kısmı neredeyse sorunsuz şimdi görsel düzenlemelere geçtik sizce renk uyumu nasıl olmuş?