Valla hocam amerikada size yardımcı olacak güvenilir birileri, özellikle iş konusunda yardımcı olacak yakınlarınız , tanıdıklarınız vb. yoksa gelmenizi tavsiye etmem. gelip pişman olup ilk 1 sene dayanamayıp dönen kişi oranı %80 den fazla. bu şaka değil. ve bu insanlar greenkart ile gelenler. ona rağmen tutunamıyorlar. bu süreçte birilerinden yardım ve destek almanız şart.