2009 yılından bu yana kontakt lens kullanıyorum. Miyop ve astigmat var.
İlk 2-3 yıl geceleri çıkartmaya özen gösteriyordum ancak en az son 10 yıldır aylık değişimler harici hiç çıkartmıyorum. Her 6 ayda bir kontrole giderim, detaylı kontrol ettiririm, 2 hafta kadar önce lazer için test yaptılar uyumlu çıktım.