skurtoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni domain alırdın, 301 yönlendirme çekerdin.Eski halina gelirdi hocam.
Pek bilmediğim konular olduğundan salmıştım TR'de eksikliği olan bir şey aslında şuan kazandığımın yarısı kazandırsa uğraştığıma değer ama kodlama gibi teknik konularda zayıfım