Hocam küçük şehirlerde iş imkanı artıyor bence.
Bizim buralarda her gün cafe vb. şeyler açılıyor.
Onun dışında büyük şehir zaten başka bir skandal.
Evet artıyor hocam da örnek çok çalışıyorsun az para alıyorsun bunu bir firmada 2 sene yaşadım insana bu da çok koyuyor