cesosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendime bir söz verdim, başkasının kölesi olup sabah 8 akşam 8 çalışacağıma, kendi işimin patronu olma pahasına açlıktan ölürüm daha iyi. Söyleyecek çok söz yok bunun üstüne.
Ne güzel. Elin işinde çalışarak sittin sene birşey sahibi olmazsınız.