Konu
Uzun Süre Evde Kalanlar Oldumu ?
20-02-2026, 00:02:19
#16
A.AY
cesosyal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendime bir söz verdim, başkasının kölesi olup sabah 8 akşam 8 çalışacağıma, kendi işimin patronu olma pahasına açlıktan ölürüm daha iyi. Söyleyecek çok söz yok bunun üstüne.
Ne güzel. Elin işinde çalışarak sittin sene birşey sahibi olmazsınız.