Merhaba arkadaşlar,
Youtube'da gerçekten çok çok yeniyim. Kendi mesleğimle ilgili bir kanal açtım ve daha yeni yeni video atmaya başlıyorum. Hiç tık alamıyorum başlangıçta binlerce izlenmeyi beklemiyorum zaten farkındayım ama hiç tık alamamak da motivasyon kırıcı. Videoların da akıcı ve kalite açısından çok eksik olduğunun farkındayım çektikçe öğreniyorum fakat kimse tıklamadığı için iyi çekmeninde bir anlamı yok gibi tıklamadan iyi olup olmadığını da farkedemez kimse gibi.
https://www.youtube.com/@Psk.Dan.ErdemKARTAL