Her ne kadar kotulense de, is alim oranlarinin azaldigindan bahsedilse de bence gunumuzde yapilmasi gereken en iyi is diye goruyorum. Ozelliklge internet site adsense olaylari bittikten sonra, bunlara kiyasla daha fazla kazanc saglayabileceginiz ve diger sektorlere gore daha az sorun yasanabilecek bir sektor olarak goruyorum. Artik yapay zeka ile bircok sey bitti. Internetten kazanc saglamak imkansiza yakin bir hal aldi. Eger iyi bir projeniz varsa yapay zeka yazilimciya kosptek degild estektir arkadaslar. Bende nacizane yazilimla ilgilenen ve ogrenmeye calisan biri olarak dusuncelerimi paylasmak istedim. Bayadir yoktum forumda. Herkese merhaba.