reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
avast cok rezil bişey bilgisayardan kaldırmak bence daha güvenli

malwerebytes kullanabilrisiniz yerine
Benim bilgisayarım değil arkadaşımın bilgisayarı ya, kendim defender dahi kullanmıyorum. Siteye reklam ekledim ondan olabilir mi acaba?