Herhalde 7-8 yılı geçti lens kullanımım. Miyop+asitagmat mevcut. Lazer konusunda çok büyük bir sorun yaşatmaz. Ama bu durum kişiden kişiye değişebilir. İleriye dönük lazer operasyonu konusunda profesyonel bir destek almanız daha iyi olur.
Kullanımı açısından ilk 1-2 ay nerden bulaştım buna diyebilirsiniz. Abartmıyorum ilk zamanlar lenslerimi takıp çıkartmam 30 dakikaları bulabiliyordu. Biraz küçük gözlere sahip olmam da bu konuda zorluk yaşamama sebep oldu sanırım. Ama sonradan alışınca 30 saniye sürüyor. Ayda 1 lenslerimi ve lens kaplarımı tamamen değiştiririm. Her gün uyumadan önce lenslerimi çıkartırım. Bugüne kadar ne enfeksiyon oldu ne de farklı bir yan etki gelişti. Sizin gibi gözlük kullanımını sevmeyen/alışamayan biri olarak kesinlikle öneririm. İnsanın hayat kalitesini arttırıyor. Dünyayı HD görmeye başlıyorsunuz. 😅