Lens hayatı oldukça kolaylaştırıyor. Şahsen kullandığım sürece yaşadığım tek sorun, ara sıra gözde kuruluk yapabiliyor olmasıydı. O da gözyaşı damlaları ile geçiştirilebilir. 7-8 yıl lens kullandıktan sonra lazer ameliyatı oldum ve sorun yaşamadım. Ameliyat öncesi birkaç gün lens kullanımını bırakmanız gerekiyor. Detaylı bilgi için doktorlara başvurmanız daha doğru, her gözün hassasiyeti ve uygunluk durumu farklı olabilir. Sağlıklı günler..