Merhabalar. Gözlerim 2.50 derece miyop ancak gözlük takmayı pek sevmediğim için kontakt lense geçmeyi düşünüyorum. Daha önce hiç lens kullanmadım. Lens kullanımı gözü hassaslaştırır mı veya ileride göz lazer ameliyatı olmam durumunda bir sıkıntı çıkarır mı gözlükle mi devam etmeliyim bu konuda biraz araştırma yaptım ama net bir sonuç elde edemedim.