ne varmış sağlık sigortasında? geçen sene devlet aylık 900 dolar sağlık sigorta primimi ödedi kişi başı. 1 dolar para almadı. bu sene 57bin dolar kazandım. 7000 dolar vergi iadesi yaptı. geçen temmuz ayında köpek ısırdı 9 bin dolar hastane masrafı çıktı tek kuruş ödemedim. şişirme paralar evet ama hepsini karşılayan bir sistem var. dışardan b bakıp bence yorum yapmayın bu konulara. bir çok şeyi devlet vergiden düşüyor ve maddi gelir belli tutarın altındaysa tek kuruş çıkmıyo çepten.
hocam bilgili olduğumdan değil amerikan dizileri ile büyüdüm orda çok dert ediliyordu ve bazı amerikalı arkadaşlarımın da dert yakındığını duymuştum yoksa doğrudur sistemin içinde olan biri değilim ben kulaktan dolma bilgim ile söyledim ki sağlık sigorta durumu berbat olsa bile giderim yani benim de çocukluk hayalimdir amerika da yaşamak