canyouone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağlık sigorta olayları biraz kafa açsa da gidilir ya çıkar giderim şu an
ne varmış sağlık sigortasında? geçen sene devlet aylık 900 dolar sağlık sigorta primimi ödedi kişi başı. 1 dolar para almadı. bu sene 57bin dolar kazandım. 7000 dolar vergi iadesi yaptı. geçen temmuz ayında köpek ısırdı 9 bin dolar hastane masrafı çıktı tek kuruş ödemedim. şişirme paralar evet ama hepsini karşılayan bir sistem var. dışardan b bakıp bence yorum yapmayın bu konulara. bir çok şeyi devlet vergiden düşüyor ve maddi gelir belli tutarın altındaysa tek kuruş çıkmıyo çepten.