sağlık sigorta olayları biraz kafa açsa da gidilir ya çıkar giderim şu an
ne varmış sağlık sigortasında? geçen sene devlet aylık 900 dolar sağlık sigorta primimi ödedi kişi başı. 1 dolar para almadı. bu sene 57bin dolar kazandım. 7000 dolar vergi iadesi yaptı. geçen temmuz ayında köpek ısırdı 9 bin dolar hastane masrafı çıktı tek kuruş ödemedim. şişirme paralar evet ama hepsini karşılayan bir sistem var. dışardan b bakıp bence yorum yapmayın bu konulara. bir çok şeyi devlet vergiden düşüyor ve maddi gelir belli tutarın altındaysa tek kuruş çıkmıyo çepten.