İmkan varsa tabikide buraya gelmen daha iyi. Türkiyede yaşarken demo sürüm yaşıyormuşum diyorum şuan Amerika yaşıyorum ve gerçek sürüme yeni geçmiş gibi hissediyorum. Ama asıl sorum şu taşınma işi öle pat diye olmuyor bunu nasıl yapıcaksın? yani para veya varlığın olsa bile hadi ben gidiyorum diyerek gelinebilcek bir yer değil Amerika.