mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen ne yapmak isterdin durumun iyi olsaydı
oyun epin vs tarzda güzel bir site açmak isterdim tabi ilk önce türk telekom faturamı ödemek isterdım kapanmadan