Asıl sıkıntı bayram günü oruç tutmak günah ya biz diyanete uyup da bayram da oruçlu olursak
bayram da hilale göre belirleniyor zaten.
Burda mevzu hilalin görünmesi ama kafalar iyice karıştı tabii.Yine de garanti olsun diye tutmak lazım gibi düşünüyorum.