Bence Yapay zekanın geleceği çok parlak, çoğu insan da kaçınılmaz olarak işsiz kalacak.

şu anda yapay zeka ile meslek oyunları oynayanlar sadece kobay. sistemin gelişmesine hizmet ediyorlar bunun karşlığında işleri hafifliyor,
kendi çıkarını düşünen insanoğlu kendi elleriyle bir canavarı besliyor haberi yok.
canavar yeterince beslenip büyüyünce asıl mevzu kopacak.