Çoğu ***********. Paranı alıp 2-3 gün dönmüyor. Saglam biri olsa bir ton yüklemiştim de bende bulamadım
@Berkaykatmer16;
@kondu1903;
@MaskoUc;
@Enesakt71;
hepsinden uc siparişim oldu sorunsuz yükleme yapmışlardı. (2 tanesi yükleme sınırı yediğim için iade oldu)
başka ticaretim olanlardan sorun yaşadığım ama foruma yansıtmadığımda var.
yükleyemeyip bir kaç kez farklı zamanlarda iade edende var.
şuan aktif siparişde para gönderip beklediğimde var.
Kaç uc yükleyeceksiniz bilmiyorum ama 1800 uc genel olarak yok bildiğim.
660 ve katları mevcut. birde eski fiyatlara artık bulmak zor eğer o fiyatlara söylüyorlarsa parayı bir kaç gün sonra iade ediyorlar muhtemelen.
8100x2 lazım bende yükleyemedim. (8100 de bulmak zor sanırım.)
birde ticareti yapanlar bilir elbette ki. ben parayı hep önceden gönderdim ticaret puanım yüksek olsaydı da gönderecektim.
önce yükle sonra para göndereyim derseniz çoğu insan kabul etmez. (etiketlediklerimi kast etmiyorum genel olarak )
edit : (etiketleyip rahatsızlık verdiklerimden özür dilerim.)