Eski Tower Server al daha iyi, datacenterler almadığı için ucuza gidiyor eski tower serverler. 8 çekirdek xeon işlemci ddr4 var.
Ben gtx 1050 ti olanı 10 bin liraya kapmıştım ne yazık ki anakartı yaktırdı evin elektriği sağlam olmadığından, bir ara tamir edeceğim artık.