Selamlar, hayırlı geceler.
Ayrılalı yaklaşık 1,5 yıl oldu ama fotoğraflar hâlâ galerimde duruyor.
Ara ara özlüyorum ama geri dönme niyetim yok. Yine de hayat bu, ne olur belli olmaz.
Fotoğrafları silmeyi düşünüyorum ama sanki sadece o kişiyi değil, mutlu olduğum anıları da siliyormuşum gibi geliyor.
O zamanlar hem çok mutlu hem de çok üzgündüm.
Eski fotoğraflarıma bakınca daha masum, daha mutlu göründüğümü fark ediyorum.
Sizce ne yapmalıyım? Kafamı boşaltmak için açtım konuyu.
Hocam, ondan haber alıyor musunuz? Sizden sonra hayatına biriyle devam etti mi, bu konuda bilginiz var mı?