Adana’da dükkanımız var orada görmüştüm plazanın içinde ödemeleri gene bir telefoncudan geçiyorlar ama eğitim kurtasiye gibi gösteriliyor sanırım pos makinası oradan geçince bankacılık üzerinden bazı bankalarda eğitim taksit var onu yapıyorlar