Bu imkansız. Her şeyi böyle kısıtlamaya devam ederlerse yakında yok olup gidecekler haberleri yok. Ama bu haber harbiden imkansız gibime geliyor, çok fazla açık var.
Ben her şekil de ve koşul da hesabımı açarım.
Panel denen bir şey var, herkes her yerden erişebilir. Bu çok saçma ve de sakat bir işlem olur.