Aynen kimseye inanma beklemede kal ve sistemden ara sıra kontrol et. Dediğim gibi beklemede kal onaylanır ise ücreti yatiricaksin sertifikayı alacaksın bir kaç defa yaptim fiyatlar baya artmış 700 şu ilk yaptigim en son 3 kusur birşey idi 7k olmuş baya olmuş 😅
Türk patentte başvuru esnasından gelli bir süre sonra
Başvurunuzun incelenmesi sonucunda ilan edilmesine karar verilmiş olup bu karara ilişkin yazımız tarafınıza gönderilmiştir/gönderilecektir. İlan tarihinden itibaren 3 ay (6769 sayılı Kanun kapsamında başvuru tarihi 10.01.2017 ve sonrası olan başvurular için 2 ay) içerisinde herhangi bir itiraz gelmemesi halinde başvurunuz tescil edilmek üzere belgelendirme servisine gönderilecek olup tescil ücretinin ödenmesi gerektiğine dair yazımız ilan süresinin bitiminden 1 ay sonra sonra tarafınıza gönderilecektir. İtiraz gelmesi halinde başvurunuz, 3 aylık (6769 sayılı Kanun kapsamında incelemesi yapılan başvurular için 2 aylık) ilan süresinin dolmasından sonra KHK''nın 8. maddesi / 6769 sayılı Kanunun 6. maddesi hükümleri çerçevesinde değerlendirilmek üzere itirazlar birimine gönderilecektir.
Bu yazı çıktı bu yazıda birşey yapmam gerekiyormu. Mesela oınaylanmöadı ödenen para iade oluyormu