justkaraduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiraci degilim hocam ailemin alt katinda oturuyorum benden sonraki kardesim evlenene kadar 2 3 yil daha asagidayim bir yandan dediginiz gibi acaba o evi bitirmek bana ne kadara mâl olucak ne kadar sürecek islerim yolunda gidicek mi bilmiyorum
Hocam kiran yoksa dükkan al, kurumsal kiraya ver. Vergide avantajlı, içini zaten giren kendi yaptırıyor. Uğraşmazsın. Masrafta çıkarmaz, kendi oturduğun şehirde olmasına da gerek yok. Farklı şehirde merkezi yerde, büyük M2 dükkan alırsan kurumsal kiracıya rahat verirsin.