T3NGRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kirada oturuyorsan önce oturacağın evi al. Daha sonra 3. Veya 4. Evden sonra yazlık, arsa gibi maceralara girilir. Çünkü arsada kira gelirin yok, kim bilir ne zaman üstüne apartman dikilir? Ya da sen ne zaman oturacagin konutu yaparsın belli değil.
Kiraci degilim hocam ailemin alt katinda oturuyorum benden sonraki kardesim evlenene kadar 2 3 yil daha asagidayim bir yandan dediginiz gibi acaba o evi bitirmek bana ne kadara mâl olucak ne kadar sürecek islerim yolunda gidicek mi bilmiyorum