Hocam açıkçası ben yazacaktım konunuzu görmüştüm, gayet güzel biliyorum Jannah temasını ama o zaman işim var diye mesaj yazamamıştım. Şimdi görüyorum ki bazı serzenişinizin altında öfke de yer alıyor ve ben size ücretsiz her şeyinizi yapsaydım bugün ki üslubunuzla durumlar daha farklı da olabilirmiş. Burada ücretsiz yardım edildiği halde sonrasında sırrını vermek istemeyene küfürlerde edildi, ücretsiz yardım edene alaycı üslupla yaklaşan da oldu. Bunun hiç sınırı yok emin olun. Bakın aynı şeyi şimdi sizde yapıyorsunuz, ücretsiz yardımcı olmayanlar var diye kızıyorsunuz. @Yeniceri; hocam güzel alıntılamalar yapmış mesajlarınızla ilgili, yapılacak işleri küçümser gibi yaklaşmışsınız. Kendiniz yapamadığınız için çok zor ama başkası yapabileceği için çok kolay deyip ücret alınmasına sitem etmişsiniz. Ücreti ile yapanlara hiç bir şey diyemem, yapabileceğim bir şey varsa yapabilirim ama gerçekten o kadar çok şey görüyorsunuz ki yapmaya yada soru sormaya çekinir olduk. Sizde benim gibi düşünenleri yine haklı çıkarır bir tavır sergilemişsiniz, ne diyelim artık kısmet