r10 daki kullanıcılar genellikle para kazanabilmek için konulara cevap veriyor. Yani sizden alacakları 1000-1500 akşam yemeğini ve bir sonraki gün yemeğini faturalarını çıkarmaya çalışan insanlar. Ne yapsın aç kalsın yardım mı etsinler? Kendiniz yapabiliyorsanız yaparsınız yapamıyorsanız parası ile yardım istersiniz. Malesef olay bu kadar.