Kendi çapımda bi yöntemim var 2 sene önce mail üretimi yapıyordum bi süre ara verdim ve 2 gündür tekrardan başladım ios cihazlardan sorunsuz mail üretiyorum ama girişte qr istiyor bu normalmi? artık her mailde qrmı istiyor yoksa benmi hata yapıyorum