Grok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16+16

kapalı kutu 4 bine iyimi yani 32 GB RAM biri satıyorda ondan sorayım dedim.


RAM krizi Grok felan dinlemiyor
ddr4 ler uygun fıyatlı hala ddr5 lerde sıcrama yaşandı