Grok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16+16

kapalı kutu 4 bine iyimi yani 32 GB RAM biri satıyorda ondan sorayım dedim.


RAM krizi Grok felan dinlemiyor
32gb'ı 6500e sattım iki gün önce. Sorunsuz durumdaydı ve hiç mavi ekran vs. vermiyordu.