E-Devlete bir kod oluşturacaklar muhtemelen.
Sosyal medyada o kodu gireceksin.

Sahibinden ilan açarken , emlağın kodunu girme şartı var , ona benzer bir şey.
Tc ile isim ile o iş olmaz çünkü , panellerde bilgiler ortada dolanıyor.