Yurtdışı kayıtlara çözüm bulamazlar,
Ben yurtdışından kaydoldum diyelim, benim Türk olduğumu nerden anlayacaklar ? ya da yabancılar ile Türklerin etkileşiminin kapatılması lazım, bu da millete yapılan kötülük olur.