İlk kez node.js çalıştıracağım. Dosyaları ana dizine public_html attım fakat apllication root'a yazdığım zaman kayıt etmedi. o yüzden alt klasör ismi yazıp dosyaları oraya attım ve çalıştırdım. Şimdi dosyalar alt klasörde ama ana dizin boş. Nasıl oluyor buraya ne yazmam gerek ? ya da nasıl oluyor doğrusu nedir ?