Peki işini yaptıklarımızdan ödeme dilenmek nedir ?
5 kişiden hergün ödeme dilenmekten yoruldum. Şikayet açıyorum banlanıyor ne değişiyor ?
Allah müşterinin de hizmet vereninde iyisini versin.

profile ve işe göre ön ödeme veya ödeme yapılabilir.
Ürün alırken 3 kuruş fazla verir sorunsuz adamdan alırım. Ucuza kanmam.
Daha çok detay var ama en önemlisi profil.