yusufi4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahlâkın bozuk olduğu toplumda yalnızlık şifadır. (Hz.Ali)
karşı cinse olan korkunuz yüzündendir abartmamak lazım bu konuları iyi olsun doğru olsun içi temiz olsun tamam da adım atmazsan tanışmazsan nasıl olacak hiçbir kız gelip sizinle tanışmak istemez sende istemezsen yalnız kalırsın yalnızlık şifadır sözünüz için teşekürler bazı insanlar anlamaz bu olayları dini kötüleme çabaları her zaman olduğu gibi var demişler zaten 6 tane eşi vardı filan diye dediğim gibi yakışıklı değilsen paran yoksa bi kızla ilişki de yapma bir zahmet.