Bunu geçenlerde ben de düşünmüştüm. Aslında baktığında aman aman bir zorluğu yok gibi duruyor. Neticede sistem sağdan soldan api toplayıp bazılarını da özelleştirmiş. İlk zamanlarda çok yetersizdi. Zamanla çok guncelleme aldı. Sıfırdan bu seviyede bir sistem yapmak zorlayabilir ama başlayıp, devam ederken güncelleye güncelleye zamanla iyi bir sistem elde etmek mümkün. Arkadaşların dedikleri gibi hazır altyapı en temiz başlangıç olacaktır bence de.