Arkadaşlar selamlar Fiziksel sunucumuzda 3 adet sanal makine mevcut hyper programında start yaptığım zaman görseldeki hataları alıyorum bu konuda destek olabilecek varsa pm bekliyorum.
Not: Sunucu Dışardan bağlanmaya kapalı anydesk ile yardımcı olabilecek arkadaşlar iletişime geçerse sevinirim.