Konu
PayTR Pişmanlık mı? Neden Herkes Nefret Ediyor ?
12-02-2026, 22:54:44
#4
Kobay
aniden mağazan kapatılıp içerdeki bakiyeyi alamadığın zaman anlarsın hocam
bulaşmabile çalışılacak bir firma değil bence