Merhaba arkadaşlar konu başlığında belirttiğim gibi PayTR kullanicisiydim magazimi açar ama hiç gelir elde etmem ben fakat konuyla ve forumla bağımsız bir şekilde Forum dışı bir kullanıcı projem hakkında konuşuyorduk ve ödeme yöntemi PayTR konusu geçti ulan bu adam bile paytr ile çalışmam ben dedi. PayTR gerçekten çok mu kötü çok mu hakediyor bu tür yorumları. Şikayet var sayfasına bakıyorum hep bir sorun R10 net forumundaki yorumlara bakıyorum hep bi olumsuz kötü yorum. Gerçekten kullanıcılar haklı mı nefret etmekte. Ve PayTR kullanicisiyim fakat hiç ödeme almadım ve kime sorsam kimse önermiyor tavsiye etmiyor. Sizin de düşüncelerinizi merakla dinlemek istiyorum açıkçası. İyi Forumlar