İki arkadaşız, aynı zamanda Türk Telekomda çalışıyoruz ve çok iyi anlaşırız. Bilgisayarın başındayken e-Devlete girdim. Askerlik yazısına kendi bilgilerim sanarak yanlışlıkla tıkladım.
Meğerse arkadaşım asker kaçağıymış. 4 yıldır birlikte çalışıyoruz, kendisi 26-27 yaşınlarında . Bu durumun nasıl mümkün olduğunu anlayamadım.
Sorduğumda askerliği tecil ettirmediğini söyledi ama kimseye söylemememi rica etti.
Bu nasıl mümkün oluyor ?
Mevzudan daha ilginç olanı sen bu duruma niye bu kadar şaşırdın? İlk kez mi askerlikten kaçan veya bakaya olan biriyle tanıştın?