GBT olayından sonra (özellikle 3 kez tutanak sonrası dava açılarak) günlük ceza yazıyorlar.
Haliyle belli bir süreye kadar da bedelli parası ödemiş kadar oluyorsunuz.
Tabi ki ekonomik sebepler, millet darboğazda. Gidemeyen zaten maddi sıkıntı önceliği olanlardır.
Yapmıyorsan, ceza yazıyorum ödersin ödeşiriz dönemi.
Eskiden yoklama kaçağı durumuna düşünce polis gelir bilgi verirdi.
Evden alma yok, ceza var. Pere lazım, pere...