Güne yine rutin tempoyla, bilgisayar başı işler ve projelerle hızlı bir giriş yaptık. Şöyle foruma bir uğrayıp, bu güzel aileye bir selam vereyim dedim.
Hepimize bol kazançlı, klavyemizin tıkır tıkır işlediği, kodların/işlerin hatasız aktığı ve huzurlu bir gün diliyorum.
Allah herkesin işini gücünü rast getirsin, emeğinin karşılığını fazlasıyla almayı nasip etsin.
Sizde durumlar nasıl? İşler, güçler, projeler yolunda mı? Bugün kimler neyle meşgul?