DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozaman kuran da çelişki olur Allah adaletli deniyor fakat ozaman bende kabile üyesi olsaydım bedavadan herşeyi yapardım keyfime bakardım insan eti yerdim ama sınanmam diyemez miyiz , sandığınız kadar basit bi açıklaması yok bu durumun
Keke Allahın adaletini mi sorguluyoruz sen tam olarak ne sormak istedin de soramadın veya mesaj mı silindi aradan modlar bayılır mesaj silmeye...
Bak kendi yartmış buraları oraları ve bir düzen kurmuş istediği gibi kıyamet de koparır istediği gibi yarın hesaba da çıkarır bugün dünyada herşeye karışmıyor yarın din gününün sahibi olarak konuşacak. yaşar nuriye de ayısını diyor menzilin şeyhide aynısını diyor "istediğini affeder istediğini affetmezzzzz." sanane banane kimene. ben çay içerim kahve yi aramam. keyfim öyle istiyor kekem... sen bana diyebilir misin "kahve de iç" diyemezsin. istediğimi içerim. O da istediğini affeder isterse affeder istemezse affetmezzzzz...
ipe sapa gelmez soruların baş kahramanı olma... Allah zulmetmez ve çok sabırlıdır unutma.