kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hırto seni yetiştirenlerle meslektaş değilim. Konuyla alakasız özürlü gibi yorum yapınca adam yerine koyulmuyorsunuz . Report ettim
tedaviye ihtiyacın var... sanki fil ve civ civ yetiştirmek ayıp bir şeymiş gibi tepki veriyorsun